Tisdag.

Hej Raffe.
Igår hann jag inte skriva här. Klockan blev så mycket sen orkade jag inte.
I går när jag kom hem från jobbet så var det till att fixa middag sen åka till scouterna.
Scouterna har flyttat inomhus nu för sesongen. Så i går var dom i ribbyskolan. När bella skojtade så åkte jag ner till båten och öste den och andades in lite havsluft efter en stressig dag på jobbet.
Sen åkte jag till solakuten
Tänkte att det är dags att försöka få lite färg på kroppen innan utlandsresan som snart blir av.
När jag kom hem så fixade jag en filmsnutt av fotografier om olika tillbakablickar i mitt liv. Den igger nu på Youtube.
Skall skicka upp fler filmer där. Det är kul att ha dom där så jag kan kolla på dom när jag vill.
 
I dag var det riktigt jobbigt att gå upp ur sängen. När jag kom till jobbet så kändes det som om jag hade kudden kvar i ansiktet. Men dagen flöt på.
När jag kom hem så var det bara för mig att byta om och bege mig till stan igen. Det var informationsträff på ADHD center. Asså, jag börjar bli en hejare på att åka bil till stan nu. Andra gången den här veckan och i eftermiddags så använde jag inte ens min gps. Jag känner mig stollt som fan haha.
När jag kom hem där ifrån så var det bara att fixa lite middag. Bella hade redan ätit. Så jag åt korv och pommes och stekt ägg. Det var gott :P.
Sen var det affären för att handla något till bellas matsäck i morrn. Dom skall ha friluftsdag på Torvalla. Och dom skall va borta hela dagen och då måste dom ha matsäck med sig.
 
I morgon skall jag och Micke åka och hälsa på pappa. Han har blivit förflyttad till Ersta hopsi..
Så det blir en utmaning att ta sig dit i morrn. Jag har inte en blekaste om vart det ligger.
 
Den har dagen har varit lite smått jobbig. Känns som jag inte varvat ner än.
Jag skall fixa mina frukostmackor och rigga kaffebryggaren och sen ta en dusch. Sen skall jag koppla av en stund vid tvn.
Skriver mer i morrn om jag orkar.
Bye. Natti natti.
 

Kommentarer
Postat av: Wieberg

What is the webpage making it easy to understand blog sites and even podcasts? I can't provide an iPod, does that will make a difference?

2012-10-10 @ 04:48:25
URL: http://andersonblog.overblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0