Tisdag.

Hej Raffe.
Tisdag i dag. Och i dag låg jag fas med jobbet. Så skönt det känns.
När jag kom hem så bytte jag om och åkte in till pappa med en gång på Ersta sjukhus.
Asså. I kväll var det en liten skrämmande syn. Pappa var sig så olik i kväll. Han orkade inte äta speciellt mycket i dag berättade han. Han pratade konstigt. Typ sluddrade som en liten bebis. Vissa meningar hörde jag inte vad han sa. Asså. Det är sjukt hur cancer kan ställa till det.
Som det såg ut i kväll så byter pappa planhalva snart. Och det gör ont i mig bara jag tänker på det. Jag har börjat få spänningshuvudvärk. Det måste vara det. För jag går och får ont i huvudet lite väl ofta nu förtiden.
 
I morgon skall jag upp till Läna och handla. Det skall bli kul.
Till middag i dag blev det lite skräpmat från Sibylla. Det blev en 200g hamburgare med ost och bacon på och en stor pommes. Jag köpte på ersta grillen och tog med mig hem å åt. Det var smarrigt.
När man har häcken full så är det bra att det finns "junkfood".
I morgon är vi framme vid lill lördag också. Asså. Vart tar dagarna vägen?
 
Bella kom över till mig när jag kom hem medan Jenny var på kören. Bella och jag spånade om att åka till Åland snart. Det var länge sen och det är mysigt och dra iväg över en dag och äta lite gott å bara va. Kanske blir i helgen. Vi får se.
Nu är det som vanligt en varm och skön dusch som gäller. Sen hoppa i knopplådan.
Hörs alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0