Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och en rätt så skön slappardag.
Lång sovmorgon igen och sen var det ut i i ellusspåret. Det blidde en mil och sen på vägen i elljusspåret så slank jag in och plockade svamp på mina svampställen.
Jag fick ihop ca ett kilo höstkantareller på mina ställen. Det var kul när man hittade så mycket.
Så när jag kom hem så hälde jag ut allt på en bricka och rensade dem.
Det har blivit en del dator i dag också. Jag sitter och knopar med en sida som skall ersätta den hemsidan jag har. Sen var det middagstid och till förrätt så gjorde jag svampmacka.
Fy fan vad gott det var. Man blev aldeles till sig när man kände smaken av den goda mackan.
Och till varmrätt blev det en köttfärssås med spagetti. Och till efterrätt blev det gräddglass med björnbär.
Asså den som inte smakat min mat vet inte hur jäkla gott det är.
 
I morgon är det jobb igen och jobbar nu 7- 16.05. Känns ganska skönt om jag skall vara ärlig. Kroppen kanske får en chans att återhämta sig lite.
Men nu skall jag hoppa in i en skön dusch och sen är det tv som gäller fram till läggdags.
Skriver mer i morrn. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0