Onsdag.

Hej Raffe.
I dag är det onsdag och det har varit en rätt så intensiv onsdag.
Mycket att göra på jobbet och denna stress. Den får mig att må illa ibland.
Efter jobbet så var det att åka hem å fixa lite snabbmiddag. Det blev kycklingkorv och makaroner.
Micke och jag skulle ses vid halv fem för vi skulle åka in till pappa. Snart kan jag södermalm utantil hehe.
Vi tog bilen in och det gick som på räls. Vi åkte bara fel en gång :)).
 
I går kväll åkte jag på min första trojanska häst. Hela min dator låste sig och den står och jobbar för fulla muggar nu med Norton.
Så nu har jag kopplat upp min gamla burk. Fy satan vad seg den är.
När jag reparerat min nya dator så skall jag inte porrsurfa med den något mer. Så det skall jag göra med den här gamla burken
 
I morgon är det Hanba som gäller för Bellas del. Och då tänkte jag gå till solakuten i haninge å testa och sola där.
Det skall bli så skönt. Sen när jag kommer hem så blir det nog bara att ta det lungt.
Men skriver i morrn.
Nu skall jag ta en varm och skön dusch.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0