Måndag.

Hej Raffe.
Vilken dag. Stress från början till slut. Och nu är jag så sig i huvudet.
Efter jobbet så blidde det middag. Sen skjutsa Bellan till scouterna. Och medans Bellan var där, så åkte jag och löste in storvinsten på mina trisslotter. Så nu finns det pengar i kassan igen :D. Undra vart jag skall göra av pengarna. Kanske placera dom på något vettigt. Vi får se.
 
I veckan eller till helgen så skall jag åka in till Viing resors resebyrå och kolla resa.  
Ikväll var jag var upp till pappas lägenhet också och kollade posten och tog med mig den. För jag skall ta med mig till sjukan i morrn. Undra hur pappa mår. Jag tänker på han.
 
Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva längre. Så jag skall ta en dusch och sen lägga mig på soffan med ett glas vitt. Får se när jag skriver nästa gång. Hörs!

Kommentarer
Postat av: buy rs gold

What are the preferred webpages and also sites specializing in examining and also document?

Svar: What do you mean? Write in Swedish instead so I understand better ...
Magnus Nylin

2012-10-09 @ 18:19:06
URL: http://www.innicc.com/Runescape.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0