Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och tillbaka på jobbet. När man är borta från jobbet en vecka och kommer tillbaka så är det döden för fötterna. Asså jag har så sinnessjukt ont i fossingarna.
När jag kom hem så fixade jag lite middag och fejade undan diskbänken.
Efter det så satt jag mig med pappas räkningar som skall betalas. Det gick jättebra den här månaden också.
Sen har jag ringt mina farbröder och snackat lite med dom.
 
I morgon skall jag åka in till Ersta och hälsa på pappa igen.Jag tänker på pappsen hela tiden.
På onsdag skall jag åka upp till Länna och kolla på lite vitvaror och så skall jag kolla på en platt tv. Sen skall jag kolla på telefonen jag skall köpa. Jag skall köpa Iphone 5.
Jag har hört lite negativt om den. Men jag måste se det negativa och det positiva med mina egna ögon för att jag skall kunna besluta mig att köpa den.
 
Det är kul å vinna pengar :)). Man kan göra så underbara shopingrundor utan att tänka på om man har råd eller inte. Men det blir väl som vanligt när jag skall handla när jag har kosing på fickan. Jag blir dumsnål och inte köper något alls.
När Bella kommer till mig i nästa vecka så skall jag köpa upp en ny garderob till Bellan. Nya skor å så.
Det var kul å köpa skridskorna till Bellan. Trodde inte hon skulle gilla dom eftersom det var lite glitter på dom. Dom avvek från vanliga damskridskor. Både till utseendet och priset. Dom kostade en femhundring och det var det värt. För Bella älskade dom och jag blev världens bästa pappa sa hon :D.
 
Nu skall jag ta en varm dusch efter en slitig dag på jobbet. Sen är det en film som gäller.
Hörs alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0