Lördag

God morgon Raffe-Bloggen.
I dag mår jag inget vidare. Förkylning har brytit ut nu. Det är nog därför jag har kännt mig hängig dom senaste dagarna. jag fryser, snorar, nyser och hostar. Vi får se hur länge den håller i sig.

Igår efter jobbet så åkte jag ut på landet. Jag var taggad så in i tusen.
När jag kom ut var det bara att elda på så jag fick upp värmen.
Det är så höstigt här ute. Så många fina färger. Laijla och Christer kom ut ett par timmar senare än mig. Dom bjöd på räktårta och lite god öl i går kväll. Jag känner att det är min tur att bjuda på middag idag. Så tänkte makaroner och köttfärssås. om dom nu vill ha det ;-).

Idag skall jag testa att fiska strömming. Och sen skall jag gå ut i naturen efter en snygg och stor enbärs stamm. Skall ha hemma när jag gör nyckelringar och annat smide. Sen skall jag plocka in grillen och trädgårdsmöbeln för i år.
Nu orkar jag inte skriva mer. Skriver mer sen kanske.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0