Lördag.

Hej Raffe.
Lördag i dag och idag kommer farbror Kenneth och min kusin Miriam från Helsingborg. Dom skall hälsa på pappa för att pappa har inte så långt kvar i livet. Och då tänkte vi umgås lite också. Det skall bli väldans kul.
 
Till middag i dag blir det ugnstekt kyckling, ris och currysås. Och till kvällen blir det gottis och läsk mm.
Jag gick upp ganska tidigt i dag. Jag vaknade vid halv åtta och kunde inte sova längre. Så jag tog morgonfikat och sen började jag städa så det skulle bli fint till främmandet kom. Så nu är det städat, och jag har varit upp till affären och handlat.
 
I dag skulle vi ha städdag inom bostadsrättsföreningen. Men med tanke på att jag skall få främmande så kände jag att jag ville avböja från städdagen och städa hemma istället.
Sen anser jag att jag betalar mycket i avgift redan för min bostadsrätt och jag skall inte behöva städa.
Nu skall jag hänga en upp mina arbetskläder som ligger i tvättmaskinen.
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0