Lill-Lördag

Hej Raffe.
E rätt trött ikväll. På jobbet har jag plockat och gått så jävla mycket i dag så det känns som om jag har hälarna uppe bäckenbenet. Helt sjukt.
I dag var det mycket jobb på jobbet. Och i dag hade dom mage till å fråga om jag hade lust att jobba över. Jag sa bara "glöm det" E dom så jävla dumma och halverar styrkan på våran avdelning och tar bort två skiftet så får dom skylla sig själva. Då kan det lika gärna gå åt pipan med dom.
 
I går var jag in och hälsade på pappa på sjukan. Han blev jätteglad.
På sjukan träffade jag min farbror och min kusin. Det var så roligt att få upp kontakten igen med dom. Och i dag ringde min andra farbror och vi skall träffas i nästa vecka. Det skall bli jättekul. Asså. Jag har så sjukt stor släkt på pappas sida och jag skäms lite över att jag inte har haft någon kontakt med dom. Men när det gäller att ha kontakt med släkten nu så skall jag ta mig i kragen. Det är kul att ha släkt. Det låter konstigt när jag säger det. Men det är så jag känner.
 
Nu har halva veckan gått. Och snart är det fredag. Jag tänkte åka ut på landet i helgen. Det blir nog sista turen med egen båt ut för i år. För jag tänkte ta upp båten snart. Jag åkter med Laijla och Christer om jag skall ut.
 
Innan jag satt mig här så tog jag reda på disken som jag inte har diskat på ett par dagar. Asså. Det är skit tråkigt å diska. Jag skall nog anställa en hushållerska som tar hand om hemmet så slipper jag. Nån bode det finnas som nöjer sig med mat och husrum för besväret :)
 
Till middag i dag blev det stekt smällkorv och fritterad pommes. Det var gottis. I morgon blir det någonting med spenat. Jag har så sjukt mycket spenat i frysen sen jag var ihop med mitt livs största kärlek. Och för att få plats med annan mat så måste den ätas upp. Så det blir nog korv och spenat eller fisk och spenat i morrn.
Men nu skall jag gå och ta en varm och skön dusch. Sen skall jag kolla på någon film innan jag nannar.
Skriver mer i morrn.
Bye bye & natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0