Fredag.

Hej Raffe.
Hela veckan har jag varit hemma från jobbet.
Min förkylning har gått ner i lungorna så på måndag skall jag gå till doktorn om det inte blivit bättre.
 
Den här veckan har jag haft min farbror och min kusin på besök. Det var trevligt att dom kom.
Jag har bestämt mig att jag skall försöka få upp kontakten med min släkt.
Jag var in till pappa i dag på Ersta. Han blir bara sämre och sämre. Men ibland är det bättre och i bland är det sämre. Och jag känner att jag mår dåligt av det här. Jag tycker så synd om honom.
 
Till middag i dag blev det grillad kyckling med pommes. Det var väldans gott. Bella gick över till sin mamma strax före sju. För hon skall åka upp tidigt i morrn till Norrtälje till sin mormor. Så den här helgen blir det barnfritt.
Så i helgen är det läge att gå ut på pubben. Men vem skall man gå med :S.
Stannar nog hemma och spar pengarna istället.
Nu skall jag gå och ta en dusch och fiffa till mig. Sen är det tvn som gäller.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0