Beskrivning (Jag har...)

Ja. Vad säger man. Jag kan väl inte vara sämre en Petersson i grann gården.
Jag satt och pratade med en kompis om att hon hade lagt ut den här på sin blogg :). Hon frågade om jag hade gjort någon sån här förut. Nä sa jag. Hon påstår att har man blogg så skall man lägga ut en sån här.
Så vad gör jag? :-D. Jo jag snor den och gör det samma :-)))
_________________________________________________
(*) Snott den här listan, jag också.
( ) Fått sparken.
(*) Bytt karriär.
(*) Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
( ) Blivit arresterad.
( ) Varit kär i en lärare.
(*) Skolkat.
(*) Stulit något.
(*) Fått orgasm samtidigt med sin partner.
( ) Varit otrogen.
(*) Lämnat en tjej pga att hon varit otrogen.
(*) Avfyrat vapen.
( ) Gått ner i spagat.
(*) Sett någon död.
( ) Spytt i en bar.
(*) Hånglat med en främling.
(*) Ätit sushi.
(*) Ätit avokado som jag aldrig skulle göra igen.
(*) Gjort en snöängel.
(*) Byggt ett sandslott.
( ) Varit nedgrävd i sand.
(*) Ångrat att du lämnat en tjej.
(*) Använt ett falskt id.
(*) Tittat på en solnedgång.
( ) Varit med i en jordbävning.
(*) Rört en orm.
( ) Sovit under stjärnorna.
( ) Kört av vägen.
(*) Ifrågasatt mitt hjärta.
(*) Varit vilse.
(*) Sjungit karaoke.
(*) Betalt mat med bara mynt.
(*) Gjort upp eld på en strand.
(*) Ätit katt- eller hundmat.
(*) Stannat uppe hela natten.
(*) Legat på sjukhus.
( ) Brutit ett ben.
(*) Fångat en fjäril.
(*) Dansat på ett bord.
(*) Kört för fort (Men inte åkt dit).
( ) Kört för fort (Och åkt dit).
( ) Smakat grodyngel.
(*) Begått en brottslig handling.
(*) Känt mig elak.
(*) Givit någon stryk.
(*) Varit alldeles för snäll.
( ) Fjällvandrat.
(*) Badat naken.
(*) Ändrat denna lista.
(*) För vana att gå på skansen varge år.
(*) Levt över mina tillgångar.
( ) Paddlat kanot/kajak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0