Torsdag med ett stort T

Hej Raffe.
Vilken dag det har varit i dag.
Först jobbet. Äckel peckel mycket att göra. Sen slutade jag kvart över två för att sedan åka hem å hämta papper och syrran. Sen till Haninge till familje resursgruppen för att sitta på ett möte där i två timmar. Sen hem å laga middag å äta. Sen diska och städa undan. Tänkte sätta mig och kolla vad jag skall handla i morrn inför lördag.
 
Mötet i dag gick bra. Det var äntligen det sista mötet med familjeresurs teamet.
Det börjar kännas bra nu när dom jobbiga mötena är över. Nu i efterhand så ser jag i och för sig att det har givit positiva resultat. Men det har både varit jobbigt psykiskt och fysiskt. Men nu är det över.
 
I morrn när jag åker och handlar skall jag även köpa present till Bella.
Bella älskar ju att ta kort mm. Så jag har flurat på en schysst digitalkamera till henne.
Jag tror hon skulle gilla den.
Jag fick ta ut en semesterdag i morrn. Så jag borde hinna med allt.
 
När jag har varit å köpt presenten så skall jag åka till affären och köpa in maten mm. Sen skall jag hem och lämna allt och sen skall jag gasa in till Ersta och hälsa på pappa. Sen skall jag hem å städa det sista.
Efter det så tänkte jag att Bella och jag skall åka å äta på en restauarang.
 
Bella snacka om i dag att vi skall ha karaoke på festen. Så jag har fått låna ett playstation och singing star av en god vän. Jag tror det kommer bli en tolvårsdag som hon aldrig kommer att glömma. Och jag vill att den skall va så perfekt som möjligt.
 
Nu skall jag sätta mig och skriva matnota. Sen ta en underbart skön dusch.
Sen blir det nog någon film.
Om jag inte hinner slockna före det :)
Ha det gott alla läsare! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0