Torsdag.

God morgon Raffe.
klockan ställd ganska tidigt så jag skall hinna med å göra något innan jag åker till företaget.
Så dagen började med att sortera tvätt och tvätta en första maskin. Känns skitjobbigt att behöva tvätta i ottan för att man skall få innehållet i tvättkorgen upptvättat.
Jag nämnde tidigare att vi skulle åka till Enstenarna i helgen. Men jag kollade vädret och det skall tydligen regna. Och då är det inte så skönt att åka ut på sjön.
Så jag får göra en plan B. Skulle vara kul å gå kolla på bio. Nya Bond filmen skall tydligen vara bra. Jag får se vad som händer.
 
I dag får jag antagligen mina mobiltillbehör som jag beställde tidigare i veckan. Det skall bli najs.
Det tråkiga är att jag hiner inte hämta ut dom för än i morrn eftersom posten kommer när jag åkt och jobbat och när jag kommer hem så har Ica Supermarket stängt.
 
Nu skall jag bara koppla av till tvätten är klar att hänga.
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0