Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag och det är fars dag.
I fredags slutade jag tidigt för att jag åkte in till pappa. Micke och jag gjorde sällis. Han hade sin flickvän med sig också. Där inne hos pappa träffade jag mina kusiner och deras barn. Så vi var många inne hos pappa i fredags.
 
Efter det så hade vi bestämt att vi skulle ut och äta en bit mat. Så vi åkte iväg till biff house på Sveavägen och blev sittande där till midnatt. Så jag var inte hemma förän vid ett på natten. Det var jättetrevligt.
 
I går var det en slappardag. Jag åkte runt i olika affärer. Jag var uppe i Länna och jag var i Haninge centrum. Före det så klarade jag av ett part loppisar. Så det var kul att åka runt i går och shoppa.
 
Till kvällen blev det en skaldjursmiddag. Det var smarrigt vill jag tala om. Och jag kollade på film till det.
Som vanligt lär man sig aldrig när det räcker med det goda så i går kväll var jag lika uppblåst som en luftballong efter all god mat och allt gottis.
 
I dag blir det verkligen slappa. Jag skall inte göra något speciellt i dag förutom tvätta upp mina arbetskläder. Sen skall det bli lite farsdagsfika. Och det är lagom jobbigt för en söndag.
 
Nu skall jag slösurfa lite innan frukost.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0