Onsdag.

Hej Raffe. I dag har det varit en riktigt jobbig dag. Den började bra på jobbet. Men sen längre fram åt eftermiddagen så blev det kaos igen. Satan vad grejer det kom hem.
 
När jag kom hem så var det lite middag som gälde. Det blev chicken nugget och pommes och grönsaker.
Det var väldans gott.
 
Sen var det den där tråkiga diskbänken som väntade på mig.
Efter disken fick jag någon sorts överskotts energi och passade på att städa hemmet och tvätta upp innehållet i tvättkorgen. Så nu är det nästan färdigstädat inför lördag.
Bella håller på att städa sitt rum grundligt. Å det behövs verkligen.
 
På jobbet i dag när jag höll på att lägga in så hände något konstigt med mig.
Jag var på väg ner för en trappa och allt bara svartnade för ögonen och jag ramlade mot trappräcket. Benen bar mig inte typ. Det varade bara någon kort sekund. Men ändå. Det var obehagligt. Händer det igen så skall jag gå iväg och kolla upp var det var.
 
Nu skall jag gå och fixa lite frukostmackor till i morrn. Sen är det nog sängen.
Natti natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0