Onsdag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och jag tänker inte ta upp något med jobbet den här gången hehe.
I går hade jag KDMMS. Det står för KramDag Med Mig Själv. Jag vet inte när jag var själv sist och behövde en sån dag. Bara vara för sig själv, tänka, mysa ja, du vet allt det där man saknar att göra för sig själv bara. Bara att få vara ifred.
I dag känns det bättre och jag har uppdaterat hemsidan lite. Jag har lagt dit några nya filmklipp.
Jag har gjort ett klipp på syrran och hon ville ha den på Haninge-Sajt. Jag blev glad att hon blev glad för klippet. Jag älskar verkligen min storesyrra. Hon betyder så mycket för mig <3.
 
I morgon skall jag åka in och hälsa på pappa igen. Sen skall jag inte hälsa på han förän på söndag. För på fredag efter jobbet åker jag med Laijla och Christer ut på landet.
Jag känner att jag måste komma ifrån vardagen här hemma.
Skall bli intressant å ta med sig nya telefonen ut på landet. Jag kan ju se på film via mobilen nu så det blir väl att ligga och kolla på tv och film och bara slappa. Tänkte ta med mig en flaska vin ut och lite gottis och bara koppla av.
 
Nu skall jag ta en skön dusch och sen gå och nanna.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0