Måndag kväll

Hej Raffe.
Asså fan vad jag har träningsvärk. I går tog vi upp båtarna och i dag cycklade jag till och från jobbet. Det känns som jag åkt på storstryk nästan.
När jag kom hem från jobbet så satt jag mig vid datorn direkt. Så skönt å bara slappa.
Jag beställde lite mobiltillbehör till min nya telefon.
Beställde bland annat en praktisk mobilhållare till bilen och ett mobilskydd så man inte behöver vara rädd å slå sönder telefon om man nu skulle tappa den. Jag överväger om jag skall beställa en Media Link till telefon. Den var lite dyr men jag skulle nog ha användning för den. Jag måste smaka på tanken först innan jag beställer den.
 
När jag kom hem så möttes jag av min tiger (Tristan). Han berättade att han var hungrig. Så det var bara för mig att gå till skåpet och ta fram mat till han. Nu ligger han nöjd bakom mig i sängen och sussar. Han är så goooo :).
 
I morgon bitti skall jag hämta min bil hos glasmästaren. Och jag kommer Inte cyckla i morrn till jobbet.
Skulle jag göra det så skulle jag få gå i terapi efter det.
 
Nu skall jag gå och lägga mig på soffan och kolla lite på tv.
Jag skriver mer i morgon. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0