Lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lördag och alla helgonsdag.
Kenneth och Miriam åkte hem precis. Det har varit helt underbart att ha dom här.
I går var dagen för nystart på våra släktband. En del av mina kusiner och bellas sysslingar sammanstrålade. Vi träffades inne i stan och åt på restauarang. Vi var rätt många och det var så fantastiskt kul. Det gamla är historia och vi har börjat ett nytt kapittel, och det kapittlet skall bli mycket bättre än det förra.
Jag skulle ha åkt in till gravarna i går och satt ljus på dem, men var fullt upptagen med släkt träffen. Så det får bli gravarna i dag. Sen skall jag också åka ner till båten och ösa den. För i morgon skall jag ta upp båten tänkte jag. Sen skall jag också försöka hinna med att sätta på vinterdäcken.
På måndag skall jag få en ny vindruta monterad i bilen. Sen skall jag besikta om bilen. Och då får jag köra ett år till med bilen.
 
Men nu skall jag börja med att åka till båten. Skriver mer sen kanske.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0