Lördag.

Hej Raffe.
Har precis kommit upp till min stuga. Har varit hos indèn och haft kvällsmys.
Vi har ätit så mycket gott att jag är spymätt.
Vi grillade även till middag. Det var hur gott som helst.
Tidigare i dag var vi ut i skogen och gick en promenad. Tro det eller inte. Men vi hittade både trattkantareller och gula kantare. Asså. Vi är snart i december och vi hittade svamp. Helt knasigt tycker jag.
När jag var på väg hem till mig så kollade jag över fjärden. Det var så vackert. Månen lyser starkt och den lyser upp ganska mycket. Jag såg att fjärden låg som ett nybonat golv. Jag gillade synen.
Nu skall jag ta av mig och krypa ner i min sköna bäddsoffa.
Skriver mer i morrn. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0