Livet känns annorlunda.

Hej Raffe.
E några dagar sen jag skrivit och det har varit så mycket.
I går eftermiddag gick min pappa bort. Så mitt liv känns inte så kul i nu.
Att man kan sakna någon så mycket. Det värker i kroppen efter all saknad. Men samtidigt tänker jag att han är fri som fågeln nu. Han har inte ont och han plågas inte.
 
Det är en tuff tid fram över för mig nu. Så vi får se hur mycket det blir skrivet nu.
Jag har haft ont i huvudet hela dagen. Kan bero på att jag inte ätit någon vettig middag sen i förrgår. Aptiten försvann och nu är jag sugen på mat. Så i kväll skall vi äta kyckling och ris.
 
I morgon blir en tuff dag. Så resten av dagen och kvällen tänkte jag va med Bellan. Bellan behöver mycket stöd nu.
Så vi hörs när vi hörs!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0