Fredag :)

Hej Raffe.
Fredag i dag och en uttagen semesterdag. Fy bubblan vad skönt.
Men inte för att jag har vilat. Jag gick upp samtidigt med Bella i dag. Sen när ÖB öppnade så åkte jag dit å handlade.Sen åkte jag en sväng till Lidl och handlade lite.
Sen begav jag mig till Länna stormarknad. Där köpte jag Bellas present. Det blidde en digitalkamera. En rosa fin sak. Det är så jag är sugen på att ha en själv. 1500 kostade den.
 
Sen åkte jag hem med alla saker och satt mig i bilen igen å åkte in till pappa och hälsade på. På vägen hem blev det lite i affären igen och så köpte jag middag. Så till middag i dag blir det stekt fläskkotlett. Det är smarrigt.
 
När jag kom hem så var det att städa det sista så nu är jag till 99% färdig. Det känns så otroligt skönt.
Nu skall jag snart börja med maten. Magen kurrar som fan.
Skriver mer sen kanske.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0