Äntligen fredag.

God morgon Raffe.
Äntligen fredag i dag. Och sista arbetsdagen på den här veckan.
I går gick det jättebra på jobbet. Det var riktigt kul att jobba när allt flöt på.
 
Jag fick inte mitt paket i går på posten. Hoppas det kommer i dag.
I dag slutar jag kl 18.20 Men jag tänkte dra vid sex tiden. För jag och lillebror tänkte åka in och hälsa på pappa.
Sen efter det så tänkte jag ta helg. I morgon hade jag planerat att åka ut på landet. Men väderleken säger att det skall bli skitväder. Så vi får se vad det blir.
 
I går när jag skulle hem från jobbet så var det tjock is på rutorna. Asså vad skitjobbigt det var att skrapa bort all is.
Hoppas det inte blir lika kallt tills jag skall hem i dag. För då slipper jag skrapa.
 
I går postade en kompis det här på Face Book.
Asså det stämmer ju haha.
Det är så nu med förutom att man gurglar och rapar med en flaska i handen.
Det finns ju inget bättre än att vara naken och pila på sig själv.
Tänk om man kunde hitta någon likasinnad som vill dela det med mig.
Men det verkar vara ganska kört.
 
Nu skall jag fixa lite här hemma. Sen är det jobba. I dag börjar jag 10.30. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0