Torsdag.

Hej Raffe.
Asså. Fy bubblan vad jag är trött. Satt klockan på ringning i morse klockan fem. Malin och jag skulle motionera tillsammans i morse. Klockan ringde. Jag gick upp och hon låg kvar. Det kändes inget kul. Gick upp 45 minuter till att inte göra något alls utan bara sitta vid köksbordet och dricka kaffe. Första morgonen också på ett tag utan giftet. Allt kändes så hoplöst. Men nu känns det bättre. Lite sug imellan åt. Aldrig att jag ställer upp på det igen att gå upp å motionera på morgonen.

Till middag skall Bellan och jag äta stekt kött och hemmagjort kryddsmör och till det skall vi ha pommes till. Det skall bli gott. Jag har verligen längtat efter kött. Till helgen skulle jag vilja ha taco. Vi får se hur det blir med det.
Jag skall över till syrran sen snabbis. Skall lämna ett par burkar.

Asså fy rackarns. Jag har träningsvärk i dag. Det känns som jag har haft sex i flera dagar i rad. Men det är bara att träna mera. Ju mer man tränar så minde ont får man fick jag förklarat på jobbet.
Nu skall jag fortsätta med maten. Skriver i den andra bloggen sen. Skriver väl här sen nån gång..
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0