Torsdag.

Ännu en dag med sovmorgon. Det är så jag börjar gilla att jobba eftermiddag/kväll. Även kallat nattvaket på Axstores som jag skrev på FB haha.
Det är sorgligt det som hänt. Men efter ett långt och psykologiskt samtal med Stefan så känns det lite bättre i dag.
Visst är mitt liv nere på marken och krälar i geggan fortfarande. Men så småning om så kommer kroppen att läka alla sår och livet måste gå vidare.

I mitt hjärta finns alltid plats för Malin. Jag kommer alltid att älska henne. Jag vill inget annat att vi blir tillsammans igen. Och det sa jag igår. Men eftersom hon inte sa likadant tillbaka utan bara att hon älskar mig så vill hon nog inte och jag kan inte göra mer.
Att börja om med nya förutsättningar så tror jag det skulle fungera. Går man halva vägen var så kanske det fungerar. Asså att jag besöker henne också. Typ varannan gång. Och då blir det lika. Det är bara spekulationer jag har. 
Men jag skall inte sitta och spekulera sånt här själv.

Bloggen på HS börjar ta form nu. Den fungerar felfritt. Det känns bra.
Jag skall snart åka och jobba. Sen när jag kommer hem så skall vi se på film. Det blir skönt å bara slappa.
Hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0