Tisdag.

Hej Raffe. Tisdag och löning. Ja, löning ja. Det känns skönt.
Jag jobbade i dag och efter jobbet skyndade jag mig hem för att Bella och jag skulle åka till Nynäs. Vi skulle handla lite och sen skulle vi göra ett restauarangbesök på båten Freja. Vi firade lite. Därför åt vi ute. Bella och jag åt en varsin plankstek och så drack vi cola till. Det var jättegott.
Bellas och min kväll kommer att bli ett gott minne och vi sa att vi skall försöka gå ut och äta en gång i månaden och unna oss något gott som vi gjorde i dag.

I dag har jag fått så mycket beröm på jobbet att jag steg flera meter. Att få beröm är sjukt kul. Och även ge beröm är sjukt kul. Känns nästan som jag är en glädjespridare på jobbet :). Det är så jag har börjat längta efter att gå till jobbet.
Att köra truck är nog min grej. Det här är tredje veckan och snart är det väl slut på det och då återgår man väl till det vanliga igen att man är helt slut på kvällarna och somnar framför tvn.
Men jag får passa på att njuta den här veckan. I morgon blir det kanske övertid.
Nu skall jag lägga mig på soffan och kolla på tv. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0