Söndag.

Hej Raffe. Nu har Malin åkt hem igen. Men snart ses vi igen :). Jag längtar redan
Vi har kommit igång med träning och diet. Asså Det känns så himmla bra med den biten.
Har till och med köpt en motion cyckel. I dag har jag averkat 3 kilometer och gått en rask promenad. Till kvällen blir det mer promenad och lite jogging.

I nästan en vecka har min privata blogg legat nere och har in kunnat skrivit där. jag hade råkat göra en konstig inställning. Men det är åtgärdat nu. Så nu kan jag skriva där igen från Mobilen.

I dag kommer Thomas över. Så det blir lite datorjobb och en massa datorsnack :).
Nu skall jag spela lite dator. Skriver mer sen i den andra bloggen om veckansom varit.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0