Söndag middag.

Tjenis Raffe.
I dag åt vi fisk och potatismos med en mager skaldjursås. Det var gott.
Nedan ser du en bild på maten.


I morgon skall jag till familjeenheten klockan halv fyra. Asså, det könns bara jobbigt att gå dit. Jag skall ställa kravet i morgon att dom mötena får hållas på kvällstid. Går inte det så får dom faktiskt klara sig utan mig. Börjar bli en aningen trött på det där skiten nu.
Skulle man räkna ut allt som det kostat med soc och familje enheten i pengar pga att jag har tagit ut tjänstledigt och tankat bil osv så skulle det bli tusenlappar. Jag tar inte tillbaka ett dugg om jag säger en prislapp på 6000 kr.
Och allt är pga den där jä..la idioten jag bodde ihop med förut. Jag har så fruktansvärda hat mot den människan att ingen kan förstå mig.

Nu när maten har smältit så skall jag ut i spåret på en joggingtur. Det skall bli skönt.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0