Söndag.

Hej Raffe. I dag skall jag och en kompis åka och fiska. Innan det skall jag gå på graven och sätta ett ljus och en blomma till mamma eftersom det är morsdag.
Thomas skulle ta med sig en kompis. Eller väninna är väl rätta namnet. Stina heter hon. Hon älskar fiske precis som vi. Vi tänkte börja med att testa och meta och kasta och sen till kvällen fiska lite strömming. Det blir mysdag i dag. Vi skall ha picknick med oss. Vi skall åka till Nynäs eller till Gålö å testa lyckan. Det skall bli skojsigt :D
Ser fram emot när skattepengarna kommer. Då skall jag köpa mig en båt. Då blir det roligare att fiska. För då kommer man ut.
Det var bara en liten snabbisuppdatering innan jag beger mig. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0