Söndag.

Hej Raffe. E hemma från torpet nu och känner mig ordentligt mör.
I fredags när vi kom ut så grillade vi. Asså det var så underbart gott.

I går klippte jag gräset, gick en jättelång primenad planterade fröer i landet.
Så nu e det bara att vattna och vänta å se.


Bella Testade fiskelyckan i helgen också. Men det blev inget.

Även jag testade fiskelyckan. Men det blev inget för mig heller.

Jag hade ingen som helst lust å åka hem i dag. Men det är jobb i morgon och eventuellt en massa övertid i veckan. Jag skall ta varenda övertid så får man en fet lön igen nästa månad. Det kommer att behövas..

Rent psykiskt och fysiskt mår jag inte speciellt bra kan jag tillägga också. Vad det är går jag inte in på här. Men det svider i magen och sover oroligt på nätterna. Det är så bella frågar mig om och om igen vad jag tänker på. Hon tycker säkert att jag sitter som en somby i mellanåt. Men mitt liv är inte lätt nu känns det som.

Till middag i dag blir det korv och mackaroner. jag hade korv med mig hem från landet som måste ätas upp. Fast korv låter ju äckligt tycker jag. Vi får se. Jag kanske hinner ändra mig.

Nu skall jag tvätta upp allt som ligger i tvättkorgen. Det behövs. Det är mycket som ligger där nu igen. Det är konstigt att den fylls så fort. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0