Onsdag kväll.

Hej Raffe. Nu har jag varvat ner en aning sen jag kom hem från jobbet.
Bella har varit på scouterna och seglat. Det blåste lite så dom hade bra seglarvind. Runt kvart över åtta slutade dom.

Och vi kom hem vid halv nio. Bella satt sig med läxorna och jag tog tag i diskbänken.
Jag fiskade inte i kväll som jag tidigare skrev att jag skule göra. Jag åkte ner en sväng till Nynäshamn. Handlade lite på Lidl och precis när jag hoppade in i bilen och skulle åka tillbaka till Östnora så ringer försäkringsbolaget angående Tristan (Min tiger). Så nu är han försäkrad upp över öronen :). Och det känns skönt.

Nu skall jag slösurfa en stund och sen skall jag slå på en beckfilm.

poppa lite popcorn och njuta av onsdagsölen.
Hörs i morgon gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0