Onsdag.

Hej Raffe. Tog sovmorgon i dag eftersom jag har kvälls skift i dag och resten av veckan.
Pratade med Thomas i går och han berättade både det ena och det andra. Fy fan!

I morse loggade jag in på min server på one.com. Alla bloggar utom min dagboksblogg och bloggen på fiskesidan är raderade nu. E inte kul att ha sånna kvar nu när det har gått kepprätt åt skogen. När jag satt å läste det så grät jag som ett barn. Asså så mycket fint som vi har varit med om. Och vad mycket vi har gått igenom och och vi har delat glädeje och sorg. Allt detta under vår tid. Jag har skrivit blogg nästan varenda dag under vår tid tillsammans. Det smärtade att radera allt. Men jag kännde att jag måste.
 
Med tanke på allt som hänt så mår jag inget vidare. Jag har ingen livsgnista längre. Allt jag gör och och försöker göra blir bara skit med. Jag finner ingen mening med livet längre när jag inte har Malin. 


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0