Måndag.

Hej Raffe. Allt känns bättre i dag med förkylningen. Men det är inte bra.
Men om man jämnför från tidigare dagar så går det åt rätt håll.

Thomas ringde mig på jobbet i dag och berättade att vi måste ses för han hade något att berätta som var viktigt.
Så han kommer över i kväll. Vi skall ta en fika och småljuga lite för varandra :).
På jobbet har det gått bra i dag. Fick även lönespecen i dag som visade sig vara efter förväntningar. Så den här dagen känns riktigt bra än så länge.
Jag slutade jobbet vid tio över två för jag skulle på utvecklingsamtal med Isabella på skolan. Hon var tuktig i skolan. Skulle öva lite mer på läsning i stora drag.

Till middag i dag blir det nog rester. Det blev så mycket pastasallad kvar i går. Så skall bara fixa lite vitlöksbröd till.
I morse innan jobbet var det jätteskönt. Jag gick 1,5 km i spåret i rask takt och när jag kom hem så tog jag en fika. Efter det så begav jag mig till mitt underbara jobb.

I kväll blir det inte så mycket väsen av sig förutom att Thomas kommer över. Men det kunde bli rätt sent sa han. Så jag skall skriva matnota till i morgon. Jag skall verkligen ta tid på mig att leta billiga saker. Hoppas jag har någon ork bara nu när jag är så peppad för att åka och handla i morgon.

Nu skall jag lägga mig på sängen å vila en halvtimme så inte jag tar ut mig nu när kroppen håller på att hela sig.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0