Måndag.

Hej Raffe. I dag har jag inte mått så bra. Jag har en stor brännskada sen gårdagen. Så det finns dagar jag mått bättre.Det börjar kännas lite bättre nu. Men det är inte helt bra.
Det var underbart å fiska i går. Fick med mig strömming till Tristan. Han blev jätteglad när jag kom hem.

När jag kom hem från jobbet i dag så la jag mig å vilade en halvtimme. Det var skönt. Sen började jag med middagen.
Det blev chicken nugget med ris och currysås.

Det var smarrigt som sjuttom.
Tänkte på Malin när jag satt åt det här. Jag tänkte att hon skulle ha varit här nu. För hon tycker ju så mycket om det här.
Gud så jag saknar henne. Det är helt sjukt. Jag kommer nog aldrig över henne.

I morgon kväll har Bellan någon uppvisning i skolan. Det är på kvällen dom skall ha det, så det blir något enkelt till middag i morgon eftermiddag. Eftersom vi skall dit.

I kväll blir det någon en Wallander film.

Jag skulle ha motionerat i dag. Men eftersom jag inte känner mig pigg så blir det nog soffan och tycka synd om sig själv. Nu gäspar jag så mycket så här kommer punkten.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0