Fredag.

Hej Raffe.
I kväll känner jag mig nere. Jag är dyngförkyld, inga pengar och inget att göra och på det hela så känner jag ensamhet som jag bara hatar som pesten. Asså sånna här kvällar hatar jag.
Imorgon jobbar jag helg. Det ger bra pengar och det ger mig något att göra. Blir det jobb på söndag så skall jag ta det också. Asså när jag sitter och läser det som jag skrivit så ser jag hur dumt det ser ut. Men det är så jag känner och jag har såna här svackor ibland. Fast tänker man efter så kan man inte ha annat en svacka när man känner så.

På jobbet är det fullständig kaos. Men när man är där så får man mycket beröm från chefer runt om och även av manhattan teamet för det man gör på jobbet. Det är kul och det är väl därför det är så kul å jobba.
I bland förstår jag inte vad de tänkte på när de grundade systemet. För vissa grejer är precis som ett litet barn har varit å styrt upp. Som vi nere på golvet får städa upp. Men jag är säker inom sin tid kommer det att bli bra.

Nu skall jag gå ta en skön dusch och sen skall jag gå nanna.
Får se när jag skriver här igen.. Skriver dagligen i den andra bloggen.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0