Fredag.

Hej Raffe.
Kom hem från jobbet för en stund sen. Jag har lite ont i huvudet. Men annars känns det rätt okej.
I morgon börjar jag kl 8 och slutar 5. Det är bra pengar.
Men det är lite så jag ångrar att jag tackade ja till den övertiden. Jag börjar känna mig mör. Men det skall nog gå bra.

Igår blidde det en liten resa. Det skall bli skönt å komma iväg en stund från vardagen och släppa allt man tänker på.
I dag tänkte jag till när det svartnade för mina ögon. Så jag skall börja ta mig i kragen nu och börjar tänka på mitt välbefinnande. Jag fick i mig lite middag i dag på jobbet. Det blidde pannbiff och potatis med löksås. Och Camilla bjöd på jordgubbstårta och Refika hade med sig rulltårta. Det var lite smarrigt. Det var det riktiga jag ätit sen mitt liv började kännas kraschat. Men nu skall jag bättra mig tänkte jag.
Thomas sa "Ta ett stort kliv i rätt riktining och se framåt" Det brukar fungera för honom sa han.

Nu skall jag ta en dusch och sen koppla av vid tvn med ett glas kall cola.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0