Eftermiddagsjogg

Hej Raffe. Kom nyss hem från elljusspåret.
I förmiddags när min mina och jag och bella var i elljuspåret så har jag mätit upp nu att vi gick ca 1666 meter.
Nu i kväll så tog jag en liten längre sträcka. Jag var bort och snurrade på Åby ängar och den sträckan blev 3193 meter.
I förmiddags cycklade jag tre kilometer. Asså. Det känns så otroligt skönt att veta att man har rört sig en strecka på ca 7,8 km .
Jag måste se bra kul ut när jag är ute. Alla hälsade i kväll. Både tjejer och killar och barn. Och alla hade dom ett leende på läpparna. Speciellt alla i motsatta könet. Dom måste ha tänkt "Jösses vilket fläskberg som är ute". och vad jag svettades i spåret. Svetten bara lackade om mig.

Nu skall jag hoppa in i en skön dusch.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0