Torsdag.

Hej Raffe. Vilken stressig dag det här har varit. Jag var helt slut när jag kom hem från jobbet. Efter när jag hade ätit så och snackat lite i telefon så slocknade jag en timme på soffan. Det var skitskönt :)
När jag vaknade så kände jag att det skulle va skönt med ett fotbad. Så det blidde ett. Fötterna känns som nya nu.

Till middag blev det kebabgryta med ris.

Det var gott, men starkt :) Drog i mig en helt liter vatten efteråt :)
Och när jag satt och badade fötterna så var jag tvungen att ta samarin.

Efter fotbadet så hade jag ny energi så jag städade i ordning kvarten så det ser rent ut. För Malin kommer i morgon och jösses vad jag har längtat.
Hittade en massa choklad på bokhylan när jag städade. Det är sen julas då jag hade så mycket godis framme och då hade jag väl gömt undan det. Men det kom väl till pass när man var som mest godis sugen.

Äsch. Jag orkar inte skriva mer här i kväll. Skall skriva min privata dagbok i stället som ger mer.. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0