Torsdag.

Hej Raffe. I morse var jag trött efter övertiden. Men övertiden var klart värd. Jag har fått så mycket beröm i dag.
I dag fyller min fina år. I morse lät det så självklart att vi skulle ses via msn nu i kväll. Men det de inte av. Hon har så mycket att plugga nu inför tentan i morgon. Jag tror det kommer att gå bra. Men jag sa till min älskling att vi kan ses nästa vecka. För jag drar ut till torpet i morgon eftermiddag och kommer inte hem förän på söndag.

Efter middagen somnade jag på soffan och vaknade till antikrundan :)
Till middag blev det råstekt potatis med Entrecote och bea. Det var så jävla gott :P.
Efter antikrundan så ställde jag mig och diskade och småstädade lite. Så nu ser det vettigt ut här hemma igen.

Sen blev det lite chatt med cam. En kompis berättade om sitt program. Han berättade vart han hade varit inne osv. Han säger att det är som en drog. Och han säger att jag är löjlig som inte vill va med honom att leka.
Men jag känner att jag klarar mig bra ändå haha. En bra man reder sig själv sa jag till han ;-).

Nu har jag skrivit tillräckligt här. Nu skall jag fortsätta i de privata dagboken.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0