Torsdag.

Hej Raffe. I dag cycklade jag till jobbet. Det var länge sen jag fick så ont i rumpan haha.
Jag har hunnit med så mycket i dag. Och jag är helt slut nu och kommer inte att skriva så långt i kväll.

Till middag i dag blev det rester+lite varmkorv och kokt vitkål i buljong.
Jag har packat stort sett allt + lite till som vi skall ha på torpet :-P.
jag har hunnit lägga in strömming i ättika. Fy satan vad gott. Tog tre nattnackor innan jag satt mig vid datorn. hehe.
I morgon börjar vi 06.00 på jobbet. Blää. Men dt skall bli lite kul :). Men inte att börja så tidigt. Ite ens morgonståndet har vaknat vid den tiden haha.

Men nu skall jag nanna. God natt och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0