Torsdag

Hej Raffe.
I dag har det varit en toppendag på jobbet. Hade utbildning halva dagen och trögtänkt som jag är så fattade jag inte så mycket. Frågar du mig i morgon så har inte ett ett smack fastnat.
Lunchen i dag var mycket god. Jag hade rester från i går. I dag har jag gått och suktat efter kyckling och pommes.
När jag kom från jobbet så inhandlade jag det. Jag köpte ett stort hundben till Mollan också och tristan fick lite gottis också. Jag köpte lite finare mat nu. Köpte Gormé eller hur det nu stavas. Det är dom där pyttesmå burkarna. Jag vet att Trisse tycker om det. Och äter det med god aptit.

När man kollat på statistiken på min blogg så har den förlorat läsare. Och som jag sa till min älskling att det känns jobbigt att skriva bloggen och samtidigt skriva i sin privata dagbok. Det hade inte varit jobbigt om man hade något för det.
Så jag funderar på att bara skriva någon gång i bland eller lägga den här på is och fortsätta med bara den privata dagboken.
Nu skall jag spela lite SF och sen äta lite middag och sen mysa ner mig i tvsoffan och njuta av kvällen. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0