Tisdag.

Hej Raffe.
I dag började den här dagen inte så bra. Klockan ringde som vanligt och jag brukar znozza eler hur det nu stavas. Men tydligen hade jag stängt av mobilen och sovit på. Så istället för halv sex när jag brukar gå upp så blev hon kvart över sex. Snacka om att man stresade som ett bi för att inte få sen ankomst till jobbet. Men jag hann. en minut i sju så stämplade jag in. Men sen har jag gått och haft halsbränna hela dagen i stället och det har inte varit något kul å jobba. Jag säger som en arbetskamrat sa till mig i dag. "Det här stället känns inte kul att va på nu". Det var så man gick och kände efter vart man hade ont så man inte kunde jobba. Men jag kom inte på något specifikt ställe. Så det var bara att streta på. Till lunch i dag blev det sån där thaimat. Smarrit så in i bomben.
Thaimat

När jag kom hem i dag från jobbet så benkade jag mig framför daton och spelade lite SF. Det har blivit som en drog.
Skall spela lite innan jag stänger ner datorn sen tänkte jag.
Var upp till affären och köpte mat åt djuren så dom klarar sig tills jag får lön. Dom blev jätteglada. Sen fixade jag lite middag. Det blev Chorizzo och potatismos.

Det var jättegott. Men korven var lite stark. Men det gjorde inget. Stark mat är gott :P
Sen efter middagen har det inte hänt så mycket förutom att jag har lite med kompisar och så har jag fixat cyckeln.
Jag har pumpat hjulen och jag har smörjt upp den så nu är det bara att trampa i väg :).
Är det skönt väder i morgonbitti så skall jag cyckla till jobbet.
Nu kom min älskling ut så nu skall vi ha camdejt.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0