Tisdag forts.

Hej Raffe.
Undrar vad det var för fel i kväll. För det sket sig totalt. Jätte tråkigt tycker jag.
Men nu är det sova som gäller snart. Skall fixa i ordning för natten och så innan jag sussar.
I morgon är det lite lill-lördag. Thomas skulle komma förbi vid sju tiden. Vi skall ta ett glas vin och snacka databus.

I helgen har eventuellt isen försvunnit på sjön och då är det troligtvis torpet som gäller. Om det är det så måste jag bara ut. Åka efter jobbet på fredag och komma hem på söndag. Det skall bli så underbart. Nedan är lite bilder på stället.







Asså, längtar man eller längtar man? Men till helgen kanske det blir av. Jag hoppas!
Hörs i morrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0