Tisdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit jättemycket på jobbet. Och det har varit trögjobbat. Men hoppas det blir bättre i morgon.
I dag gick jag ca en halvtimme tidigare från jobbet. Bella har Hanba på tisdagar.
Medan Bella var i Haninge så åkte jag hem och packade lite saker som vi skall ha med oss på Fredag. Det är långt ifrån färdigtpackat. Jag var även iväg till biltema och köpte en flaska gasol och två flaskor lampolja. Asså jag är så taggad.
Det skall verkligen bli skönt å komma ut på landet. Nackdelen med landet nu är att jag kan inte ha samma kommunikation med min älskling som jag har när jag är hemma.
Hade sett fram emot att ses i kväll, men hon skall tydligen plugga. Vi får se om vi hör möjlighet att ses över huvudet taget.

När jag hämtade Bella i Haninge så åt vi på McDonalds på vägen hem. Det var jättegott. Nästa gång blir det Max har vi bestämt. Nackdelen med att vi åt ute i dag var att jag inte har någon matlåda med mig till jobbet i morgon.
Men jag får köpa en thaimat i mat på jobbetskåpet.

Annars har det inte hänt så mycket här hemma i kväll. Vi har kollat på tv och suttit vid datorn och tittat ännu mer på tv.
Och nu sitter jag vid datorn igen. Sitter och skriver och cammar samtidigt. Det går ganska bra nu när man har fått in snittsen på det. Det här med cam är en kul grej tycker jag.
Hade velat camma mer med min älskling. Att ses via cam som vi gör är som att ses irl nästan. Man känner en helt annan närhet än telefon och sms. Typ att man kan äta middag tillsammans fika osv.

I morgon är det onsdag och lill lördag och halva arbetsveckan har gått. Så jävla underbart :)
Men jag tänkte inte göra något speciellt i morgon förutom att packa. Vinaren tänkte jag peta ner också i packningen så kan jag ta ett glas på lördag när vi skall grilla lite gott till middag. Jag skall nog grilla kycklingklubbor och så skall jag göra en god sallad till eller om jag skall ha potatisgratäng till. Äsch, det visar sig vad det blir för gott.
Tänkte att jag skall börja uppdatera bloggen på min fiskesida när jag är ute på landet, eftersom den sedan kan jag skriva på ifrån min telefon. 

Sen går jag och tänker på det som tidigare har hänt. Asså. Kan inte fatta att en människa kan betté sig som ett arsel och sen försöka ge en skuld kännslor. Fy fan för den lede. Jag blir verkligen less på såna människor.

Nu orkar jag inte fortsätta skriva mer i kväll. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0