Söndag.

Hej Raffe.
I dag är det söndag och träningsvärk som fan har jag. Kan knappt röra mig.
Satt och kollade på Facebook och blir en aningen ledsen. Något har hänt mellan mig och Malin där. Förr fick jag aviseringar när någon ex taggade min älskling. Men jag får inte det längre fastän jag vet att någon har tagat henne. Tycker det är jättetråkigt. Måste finnas någon logisk förklaring till det. Antingen är det något stort fel på Facebook eller så har hon gjort något galet när hon har anpassat sin facebok. Hon får lov att fixa till det!
Annars kan hon lika gärna ta bort mig från sin FB. För det finns ingen vitts med att ha det så här.

I dag har jag varit och handlat, gjort rent akvariet, slappat och spelat dator och lagat mat och diskat.
Asså, jag känner mig mör nu och tänker inte göra något mer.
Till middag gjorde jag ugnstekt falukorv med hemgjort potatismos. Hur gott som helst.


Nu skall jag spela seafight en stund. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0