Söndag.

Hej Raffe. Åter till den här bloggen efter ett par dagar på torpet.
Det har varit helt underbart, men också jobbigt. Känns som jag har fått stryk. Jag har ont i varenda muskel. Och det är pga att jag har krattat och storstädat tomten på torpet.
Så nu blir det inte så mycket nästa helg när jag skall ut.

I dag är det våffeldagen. Då var jag ju tvungen att se till all Bellan fick våffla. Molly åt också våffla med grädde, sylt och glass. Det var väldans gott.
Våfflor med sylt, grädde och glass.
När vi kom hem från torpet så började jag städa och tvätta och sen tog jag en dusch och sen handla.
Jag har inte tvättat klart än. Men det har blivit fint här hemma nu. Nu i kväll blir det lungna fisken.
Appropå fisk. Våran sista akvariefisk har bytt planhalva nu. Han betedde sig jättekonstigt. Det var troligtvis ålderdom.
Men när jag får lite tid över så skall jag åka till Haninge och köpa en ny firre.

Nu orkar jag inte skriva mer. Nu skall jag spela lite SF som jag har saknat.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0