Onsdag.

Hej Raffe.
Asså. Jag känner mig less. Asså vilken skitkväll det här har varit. Ere ta mig fan inte det ena så ere det andra.

I morgon skall jag börja packa väskorna. Jag har tagit fram mycket som skall packas. Och så skall jag handla i morgon inför helgen. Sen på kvällen så tänkte jag packa bilen så slipper jag göra det på fredag. För när man kommer från jobbet då så vill man inte stressa. Jag tänkte ta en dusch och packa kylväskan på fredag eftermiddag innan vi åker.

Till middag blev det wok. Det var jättegott. Det räcker till och med till matlåda. Jag gjorde en hel bytta med mat :)
Nu orkar jag inte skriva mer. Skulle egentiligen skriva "skriver mer i dagarna" men det blir väl ett inlägg i morgon med innan jag nannar. Sen får vi se..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0