Måndag.

Hej Raffe. Fy vad vad seg jag är i kväll plus att jag börjar få ont i halsen :(.
Det är truckvecka på jobbet och det är kul.
I dag gick jag tidigare från jobbet för att jag skulle till första mötet på familje centralen. Mötet gick bra.
Vad vi prata om där skriver jag i privata dagboken. Det är ingen text som skall ligga här.
Det kändes positivt med det där mötet.


Till middag blev det lappskojs och rödbetor. Det var skitlänge sen jag åt det. Gott som fan :-P.
Vad skönt det låter när Mollan ligger och snarkar och sover. Skall försöka sova tidigt dag eftersom det inte blir någon cam med min älskling i kväll heller. 
Nu skall jag duscha och ha det skönt. Det behövs verkligen efter en sån arbetsdag.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0