Måndag.

Hej Raffe.
Asså vilken knasig dag det här har varit. När jag kom till jobbet i morse så fanns det inte jobb åt en människa nästan.
Nästan alla droppade av på förmiddagen. Men jag tänkte att jag skulle stanna kvar. Det kostar så mycket att gå tidigt från jobbet med tjänstledigt.Vid tre tiden så drog även chefen. Då var det bara jag och Pamela kvar. Vi gjorde ett sånt bra jobb med inläggningen. Vi fick in alla barnkläder. Det känns så skönt. Dom hade gjort varuingång på varorna så det kunde ha blivit plock på dem när som helst. Känns skönt att jobba med någon som kan jobba.

När jag kom hem från jobbet så tog jag en skön promenad till centrum för att köpa något gott till middag. Jag kombinerade ihop en egen salladskruka och så hade jag grillade revbenspjäll till. Jag köpte en grillad kyckling också. För då kan jag göra en kycklingsallad i morgon till middag om jag orkar. Det blir eventuellt övertid i morgon eftersom det inte kom så många plocklistor i dag på jobbet. Så det blir jobb till 20.00 i morgon eventuellt.

Ser fram emot påsk då min fina kommer hem. Skall även få träffa Malins släkt i påsk.
Jag har gått och längtat och sett fram emot det så länge. Det skall verkligen bli kul. Måste erkänna att jag har en del fjärilar i magen. Men det skall gå bra.

Nu skall jag hoppa in i en dusch och ha det skönt en stund. Sen skall jag sätta mig vid datorn en stund till.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0