Måndag.

Hej Raffe. Det var länge sen jag sov så dåligt som jag gjorde i natt.  Det var bara för att jag skulle till tandläkaren i dag och dra bort en visdomstand. Asså min mage höll på att gå sönder kändes det som av närvösotet.

Men nu är det gjort och jag har ont som fan om jag inte tar ett par alvedon. Jag jobbade fram till halv tio och jag hade gladligen jobbat hela dagen om jag sluppit gå till tandläkaren.
Men nu behöver jag inte gå dit på ett år. Dom skulle kalla mig nästa gång. Jag skall försöka gå till det där helveteshuset en gång om året. Man är ju inte någon ungdom längre så jag skall väll va rädd om tänderna och vårda dem och låta dem undersökas en gång om året. Dom här tre gångerna har kostat mig 2500 kronor drygt. Och med lite tur så blir det inte alls lika dyrt nästa år.
Efter Tandis så var jag så trött så jag har sovit största delen av dagen. Och hur jag skall sova i natt blir en gåta. Men det är tur att man har Atarax.

Till middag i dag så åt vi oxpytt och stekt ägg och rödbetor. Asså måste säga att det hade smakat godare om jag hade kunnat tugga sönder maten istället för att sälja den hel hehe. Men det gick. Jag blev mätt och belåten.
I kväll blir det inte så mycket att göra. Jag skall ta en skön dusch och kolla på tv och bara mysa.
Nu skall jag gå och peta i mig ett par alvedon igen så jag inte får så jävla ont igen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0