Lördag.

Hej Raffe.
I dag är jag den lyckligaste kille man kan tänka sig. Jag har världens finaste flickvän. Hon är den mest fantastiska kvinna man kan tänka sig. I dag kan man säga att vi blev sambos igen fastän vi inte är det till fullo. Eftersom Malin även bor uppe i norrland också eftersom hon pluggar. Men då hon inte bor i Norrland så bor hon här. Hela den här dagen har gått åt och packat hennes grejor eftersom hennes lägenhet i spånga skall hyras ut i andrahand. Så nu är vi sambosärbos :)

Vi åkte in till Spånga rätt så tidigt och började så snart vi kom innan för dörren och vi var hemma igen sent på efter middagen. Vi har varit otroligt duktiga i dag och det var massor att göra.
Medan jag packade upp alla sjuhundra furtioelva kassarna när vi kom hem så lagade min fina maten.
Vi hade gjort upp att Bella skall äta och sova här eftersom Malin och Bella skall baka i kväll. Duktiga tjejor man har *ler stollt* Och medan dom bakar så sitter jag här och skriver min blogg och håller alla trogna läsare uppdaterade om vad som händer i mitt underbara liv :).

Till middag åt vi köttfärs i tortilasbröd med ost och majs. Svårt och beskriva, men nedan ser du en bild. Det är inte samma vi åt men rätt så likt. Det var starkt, supergott. När Malin lagar mat så blir all mat hon gör god.


I kväll när tjejorna har bakat klart så skall vi fika. Sen skall vi kolla på en film som heter Arne Dahl  - Upp till toppen av berget och min fina skall få lite skönt massage till tvn. Det är hon värd efter dagens sysslor.
Nu skall jag logga in en snabbis och spela Seafight. Ha det bra världen så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0